Inge mer hat ;3; <3

Det visa sig att han tydligen inte ignorerade mig vilket är en sjukt lättnad
eftersom han betyder mest av allt och alla.
jag skrev "du kan ju säga om du inte vill nått med mig att göra liksom så jag vet så slipper jag tänka på det" osv.
han svarade "alltså jag gillar dig men jag mår inte bra just nu så jag stänger llt ute, inte bara dig, var inte meningen att du skulle känna dig ignorerad, sry" typ
det gjorde mig så jävla glad eftersom han har sagt hela tiden att han gillar mig
men själv har jag alltid tvekat på det och sen när han aldrig hörde av sig trodde jag att jag gjort nått fel och kände hur misslyckad jag var.
Jag är rätt glad att jag skrev till han och fråga hur det låg till egentligen för det känns bättre.
 
Dock vill jag bara krama honom och göra allt bra igen men han vill sköta det själv och jag kan inte göra så mycket mer då.
Jag känner mig värdelös just nu.
Eftersom det enda jag vill är att hjälpa han.
 
Jag gillar han, väldigt mycket och jag vill bara att han ska må bra igen.
Jag vet hur det är att inte må toppen men jag låter han hantera det själv eftersom det är det han vill.
 
Aja nu slipper jjag undra längre och vet typ att han fortfarande tycker om mig :')
 
Hare gött! <3
 
(detta var rätt ointressant antagligen men men )

Kommentera här: