Nej, gå din väg.

Ugh, nu har han Emocore också, nemen vad bra. ha ha aha ah :)

Tycker han kan dra åt helvetet.

Nu undrar ni nog vad det är för fel på mig som kan "hata" en person såhär mycket.
Saken är den att den är person är min crush, och han är en riktig jävla player/svin/dickhead :)))))

Jag skrev till han och sa hur jag kände och han sa själv att han tyckte om mig också så han gick med på att träffas, vi träffades och hela den dagen var perfekt, vi gick runt och pratade om helt oviktiga saker, vi gick tills vi kom fram till en fors typ där vi satte oss ner. Vi kysstes/strula då, och det va magisk hah, och vi satt kvar där och myste, vi gick sedan mot bussarna eftersom vi båda skulle hem. Vi sa hejdå och det va en fucking perfekt dag. 

Jag hörde av mig till han efter detta men det va inte som förut av nån anledning. Jag frågade om han ville gå ut nån mer gång och han svarade Ja på den frågan. Men saken är den att han inte skrivit till mig efter det och bara totalt ignorerat mig.

Samt nu håller han på med en anna flicka som också har EC och antagligen är det därför han skaffa det. För att kunna prata med henne på fler sätt :))))))))))
Och hon är så jävla sjukt vacker och fin och perfekt så jag förstår dock hans val och egentligen borde jag skita i vad han gör men jag kan inte. 

Hjälp mig komma över han tack, skulle vara till stor hjälp. </3

btw om någon därute har EC så heter jag vittkokain

Kramar till er! (っ◕‿◕)っ

Kommentera här: